Ga naar:
Het verhaal van Hellmann's
Sinds 1913, toen Richard Hellmann voor het eerst ons heerlijke recept samenstelde, draait alles bij ons om het verspreiden van het plezier van een heerlijke smaak met de kwaliteit waarop je kunt vertrouwen. Het geheim van de romige smaak waar je van houdt? Eenvoudige ingrediënten van hoge kwaliteit die tot in de perfectie zijn verwerkt, wat resulteert in de uitstekende 'blue-ribbon' kwaliteit waar we zo van houden.
Als 's werelds favoriete mayonaisemerk zijn we er om je te helpen elke dag heerlijke maaltijden te maken. Van eenvoudige sandwiches tot speciale vieringen, wij geloven dat Hellmann's kan helpen het beste uit elke maaltijd te halen.
Duurzaame Heerlijkheid
Al meer dan honderd jaar blijven we trouw aan onze oorsprong en lopen we voorop in duurzaamheid. Onze missie? Het plezier en de goedheid in elke hap naar boven halen met ingrediënten van topkwaliteit en duurzame verpakkingen.
- slide 1
- slide 2
- slide 3
- slide 4
Op zoek naar meer informatie? Bekijk onze FAQ-pagina voor alle details die je nodig hebt.
Bij Hellmann's geloven we dat voedsel te goed is om verspild te worden. Ons doel is om mensen te helpen om te genieten van goed, eerlijk voedsel voor het eenvoudige plezier dat het is, zonder zorgen of verspilling.
In 1905, twee jaar nadat hij in Amerika was gearriveerd, opende de Duitse immigrant Richard Hellmann een delicatessenzaak in New York. Zijn zelfgemaakte mayonaise, die hij onder meer gebruikte in salades, werd al snel zo populair onder honderden consumenten dat hij deze apart ging verkopen. Inmiddels wordt Hellmann’s in meer dan 50 landen over de hele wereld verkocht en is het ’s werelds favoriete merk*. De herkenbare blauwe strik in het logo van Hellmann’s staat voor hoge kwaliteit.